THY sıcak ikram uygulamasını genişletti

    Çok beğenilenler

  • aşı? 23 Mart 2021, Salı 06:31:08 ikram gelmeden önce ekipler aşı olsaydı bari? bütün uçuş boyunca maskesini indirmiş yemek yiyen insanların arasında duruyorlar. 10
    • The insan 23 Mart 2021, Salı 14:29:36 Bu bana cok abartili geldi 24
    • Sen 23 Mart 2021, Salı 17:59:30 kimsin? 3
  • zaten 22 Mart 2021, Pazartesi 22:33:39 zaten sıcak yemek servis ettiği heryerde sıcak yemeğe geri dönmül oldu. ikram tamamen eskiye dönebiliyorsa maaşlarda dönmelidir! Üstelik şimdi ekipteki 1-2 kişi hijyen memuru diye servis yapmıyor iş yükü dahada artmış durumda! 13
    • Serhat 23 Mart 2021, Salı 15:59:12 Kabin paslasmıştı sanki, biraz calışmak iyi gelir 8
  • Tüm yorumlar

  • İdim 24 Mart 2021, Çarşamba 12:21:14 Sıcak yemek verip maske taktırmak çok saçma 0
    • Korona 3.dalganın 3.dalgası 25 Mart 2021, Perşembe 00:24:53 "İş yerinde maskesini çıkaranlar olduğu bilgisini alıyoruz. Oysa risk, dışarıda olduğu gibi, iş ortamında da sürüyor. İşteyken, gözden uzak da değilsiniz; aldığınız riskle 83 milyonun gözü önündesiniz. Lütfen sorumlu davranın. Maskenizi çıkarmayın." Sayın Sağlık Bakanımızın tweeti bu, işyeriniz uçaksa o maske çıkmayacak ama yolcunun işyeri değil onlara yasak yok(!) yiyin gari 1
  • Anlamak istiyorum ama ... 23 Mart 2021, Salı 15:11:49 Anladığım kadarıyla sıcak yemek olmayınca thy yolcu kaybetme riskiyle karşı karşıya. Demek ki yolcuya gülen yüz veya güvenli ulaşım değil, sıcak yemek, sıcak içecek yarıyor. Madem bu konuda çaresiz şirket ver ekibe fazladan memur ver bc ye ve ekonomiye +1 +2 zaten evinde yatıyor bir sürü adam ne kaybın olacak ölecez bari hep beraber ölelim di mi. Hijyen uzmanının görev tanımları arttırılsa da bu yıllarını vermiş ka bile servise çıkıp tek başına servis yapmaya çalışıyor yazık günah. Personelin değerinin daha çok bilindiği güzel günlerin gelmesi dileğiyle. 2
  • 1 fikrim var 23 Mart 2021, Salı 12:20:42 Madem illa ki yemek yedirmek istiosun uçakta koskoca havalimani ist çıkışlı uçuşlarda ac heryere restorant boarding kartı gösterene ucaktaki kadar yemek ver. Hatta servis ucaga binmeden yapılsın. Yolcu ac binmesin. Isterse ucakta ürün satın alsın. Ornek ucustan 6 saat sonra trolley ile satışa çıkılsın. Yemek restorantta yenir. Bu ucak ucak. A noktasindan b noktasına güvenli gitme araci.tok gitmen için de yemek ısmarlıyoruz. Inince de islarma olsun bitsin. Aircanada 5 saat uçuşa trolley ile satış yaptı. Sadece erda ucretsiz yemek var. 30
    • Evet doğru 23 Mart 2021, Salı 14:30:17 Böylece km da bu kadar maaşa gerek kalmaz.sonuçta iş yükümüz pegasusla aynı değil hikayeleri de biter. 38
    • XXX 23 Mart 2021, Salı 18:25:09 Bir akılli sen vardın yani 6
    • Cococu 24 Mart 2021, Çarşamba 19:18:48 Cok zekisin ya !!! 1
  • Covid +×$ 23 Mart 2021, Salı 11:44:58 Ucuslarda sucak servis ve cay kahve servisj yapildigi halde maske kontrolune cikilmasi gerektigi soleniyor nasil olucak allah askina cay icene sen icme yanindaki icsin sonra sen icmi diyecez yada sen sicagini yeme yanindaki yesin sen ole yersinmi deniyor bide ustune anons yaptiriyolar dalga gecer gibi skntili gunler bizleri bekliyor bu karari alan yoneticileri ALLAH a havale ediyorum aşi yapilmadan bizleri ve ailelerimizi ve cevremizi tehlikeye atiyolar bu durumun ciddiyetinin farkinda degilller saglik bakanligina kadar bu durum yazilmali bole devam.ederse sonumuz felaket olucak.. 12
    • Hepa filtre 23 Mart 2021, Salı 14:51:27 Valla virüs tavan yapmış durumda akıllara zarar bir karar malum biletler dolara ekdeksli insanlarda haliyle parasının karşılığı uçan restoranlarda yemek yemeye geliyor uçmak ikinci planda.neyseki maske mesafe hijyen süper(!) Sağlık Bakanına şikayet edin aynı anda üç yğ kişi maske çıkarıyor diye 1
  • bozkurt 23 Mart 2021, Salı 07:02:46 İST hat bakım da sabahları sandoviç ikramı var herkes gelip alabilir. 10
  • KM 22 Mart 2021, Pazartesi 21:55:36 Hala insanları izinde tutuyor. Eziyet ediliyor. Servis 1 saattwn fazla dolaşarak alana geliyor. İzinde olan arkadaşlarım hala var. Yazıklar olsun 8
    • Kabinci 24 Mart 2021, Çarşamba 05:10:38 Yatida o arkadaşlarınla biseyler yapmak mi istiyorsun ?? Derdin ne onu söyle acikca 8
  • Grb 22 Mart 2021, Pazartesi 21:45:28 Sevindim, Thy gerçekten çok lezetli yemekler servis ediyo. Kaliteli ve ev yapimi,hazir değil. Butun yolçulara şimdiden Afiyet olsun 39
  • Covid 22 Mart 2021, Pazartesi 21:22:02 150 kişi aynı anda yemek yiyecek, maskeler o 2 saat boyunca kapanmayacak, kabin memurları yakın temasta olacak. Afrika ülkelerinin çoğunda sağlık alt yapısı belli, pcr testlerinin hata ihtimali var, yeni varyantlar dolaşıyor. Türk varyantından bile şüphe edilirken bu aksiyon covid'in yayılmasında etkili olacaktır. Körfezde ki havayolları yemek dağıtıyor denebilir ama orada ki aşılama oranlarına bakın. Bir yolcu olarak yanımda arkamda tanımadığım kişilerin 2 saatlik uçuşta yemek yemesi beni rahatsız eder. İş için ben de mecburi seyahat etmekteyim. Ama uçak ortamı açık hava değil ve filtreden geçmeden taze hava ile havalandırma imkanı neredeyse yok. 13
    • hepa filtre 23 Mart 2021, Salı 22:49:49 Bilim kurulu tavsiye ile aylarca maskesiz uçuldu, şimdi Sağlık Bakanı tweet attı vaka sayısı ölüm sayısı yükseldi dikkat edelim diye aynı anda maske sıcak serviste mümkün değil çıkarmmamak yemek soğur kimse kabul etmez yazık günah hem sıcak yemek dağıtsınlar hem maske tak desinler fıkra gibi sağlık bakanına şikayet edin yolcuları 0
    • Körfez 24 Mart 2021, Çarşamba 02:47:09 Körfezdeki hava yolu şirketleri körfez yolcusu mu taşıyor peki. 2
    • Korfez 24 Mart 2021, Çarşamba 17:31:48 Aşı çıkmadan önce de sıcak yemek dağıtıyorlardi 0
  • Km 22 Mart 2021, Pazartesi 21:13:28 Ohh yeahhh 8
  • Erdi 22 Mart 2021, Pazartesi 20:44:39 Kuzu kapama varmı? 21
    • km 24 Mart 2021, Çarşamba 19:45:17 yok kuzu billuru varmiş 1
  • İsimsiz 22 Mart 2021, Pazartesi 19:43:52 Yolcularımız bizim velinimetimiz onlar olmadan biz olmayız gerekirse bize korona bulaşır onları mutlu bir şekilde ulaştırrız sevdiklerine istemeyen istifa etsin geç bile kalındı sıcak servil allah yolcularımızı eksik etmesin yönetimimiz sağolsun bizden üstün tutuyor varolsunlar 31
    • Şaşkin 23 Mart 2021, Salı 14:09:00 Şaka dimi.. ironi yapiyorsun 5
    • Arkadaş 23 Mart 2021, Salı 19:34:06 ironi yapmış dislike atmayın :) 5
    • İroni 24 Mart 2021, Çarşamba 02:52:09 Güzel ironi yaptın da 10 saatlik uçuşta bir kuru sandviç verdin mi de yolcunun suratı düşüyor. Diğer hava yolu şirketleri sıcak servis yapıyorsa malesef thy nin de yapacak bir şeyi kalmıyor. Ya yolcu bulamayacağız, ya da sıcak yemek servisi yapacağız deseler hangisini seçersin? 5